19 آبان؛ آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه ای «حبیب»
کد خبر: 3933534
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۴

19 آبان؛ آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه ای «حبیب»

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان، از برگزاری جشنواره رسانه ای «حبیب» در استان خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره به دلیل استقبال هیئت های مذهبی تا 19 آبان ماه تمدید شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سعید مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان در گفت وگو با ایکنا از گیلان، با اشاره به برگزاری جشنواره رسانه ای «حبیب» در استان، اظهار کرد: جشنواره استانی «حبیب» با هدف تجلیل و قدردانی از تشکل‌های مردم نهاد دینی، هیئت های مذهبی، موسسه‌های قرآنی و گروه‌های جهادی برگزار می‌شود.

وی محورهای اساسی این جشنواره را مواسات، عید غدیر، محرم و صفر و کرونا عنوان و افزود: مطرح نمودن نام هیئت ها و تشکل‌های مذهبی و نقش آنها در جامعه، حفظ ارتباط با هیئت‌ها و شناسایی و تقدیر از تیم رسانه‌ای آنها، ایجاد فضای مومنانه رسانه‌ای بین تشکل‌های مذهبی، تشویق شدن هیئت‌ها برای توجه به شاخص‌های هیئت انقلابی، ترغیب هیئت‌ها به راه‌اندازی تیم قوی رسانه‌ای، افزایش کیفیت بازتاب رسانه‌ای فعالیت‌های هیئت‌های استان و... از جمله اهداف برگزاری جشنواره «حبیب» به شمار می‌رود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه به دلیل استقبال خوب و درخواست تشکل‌های دینی و هیئت های مذهبی استان مهلت شرکت در این جشنواره تمدید شده است، خاطرنشان کرد: 8 آبان ماه مهلت ارسال آثار بود و لذا علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا 19 آبان‌ماه ۱۳۹۹ به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

حجت الاسلام مهدوی تاکید کرد: هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های مردمی و گروه‌های جهادی می‌توانند تولیدات خود در این زمینه را حداکثر تا ۱۵ دقیقه در قالب لوح فشرده به دبیرخانه جشنواره واقع در سازمان تبلیغات اسلامی استان و یا از طریق پیام رسان‌ها به شماره ۰۹۲۰۲۳۱۷۰۱۱ ارسال کنند.

وی به آغاز داوری آثار اشاره و عنوان کرد: بررسی و داوری آثار رسیده به دبیرخانه توسط داوران مجرب در حال انجام است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان به تاریخ برگزاری مراسم اختتامیه و زمان اعلام نتایج این جشنواره نیز اشاره کرد و افزود: جشنواره استانی «حبیب» ۲۳ آبان ماه ۱۳۹۹ با برگزاری مراسم اختتامیه در محل منطقه آزاد انزلی و اعلام نتایج و اسامی برندگان به کار خود پایان خواهد داد.

وی انعکاس میزان حضور و فعالیت جوانان و نوجوانان، انعکاس محتوامحوری در فرآیند هیئت، انعکاس میزان ولایت پذیری از سخنان رهبری مبنی بر رعایت دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا و انعکاس مجلس آرایی و فضاسازی بصری را از محورهای ارزیابی این جشنواره دانست.

حجت الاسلام مهدوی یادآور شد: کیفیت کار رسانه ای و همچنین میزان بازخورد آن در سطح رسانه های استان، انعکاس و نقش هیئت در فصل اولیه کرونا و خدمت رسانی به مردم و انعکاس نقش هیئت در رزمایش مواسات و انعکاس نقش و کارکرد هیئت های مذهبی در عید غدیر با نگاه ویژه به موضوع اطعام غدیر از دیگر شاخص های ارزیابی جشنواره استانی «حبیب» است.

انتهای پیام
captcha